lugn kväll

Igår blev ja hemma från skolan, hade hon i halsen å kände att ja började bli sjuk. Känner samma sak idag med, men måste till skolan ändå. igår va ja mest hemma å tog de lugnt. Ja¨å cami (som åxå va sjuk) gick en kort promenad för att röra på oss lite. Sen tog ja en dusch å satte på mej sköna kläder. Mötte heidi och sara vid ica för att köpa nåt gott. Så drog vi upp till mej å spelade pokare:) vi kom iaf fram till att sara förlorade å att ja å heidi vann:P
Sen drog sara hemåt, och jag å heidi va kvar hos mej å kollade på tv och så. Jo juste jag färgade heidis hår ljusare, och så klippte ja en liten lugg å så noppade ja hennes ögonbryn. Så vi hade en liten skönhetssalong här igår kväll:P
Vi la oss i sängen å kollade på tv, men somnade ganska snabbt, iaf jag.
Imorse vaknade ja halv 9 av att heidis alarm ringer, men hon vaknar inte å ja fatttar inte hur man stänger av alarmet så ja stänger av mobilen ist haha. men de hjälpte ju inte, alarmet ringde igen sen. Men då vaknade hon så stängdes alarmaet av. Ne nu måste jag hoppa in i duchen och pallra mej i väg till min ääääälskade skola, NOT! ucsh va ja verkligen inte vill gå till skolan,men men, måste göras.
besitoos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0