praktiken

Kom hem för typ 10 min sen. Har vart på praktiken idag med, även fast ja varit ganska trött. Vaknade imorse 15 min innan jag skulle åka hemifrån. Så jag fick verkligen slänga på mej kläder, fick sminka mej assnabbt å sen kuta till tunnelbanan. Dagen kunde alltså ha börjat bättre. Men hade iaf en kul dag på praktiken, trivs verkligen där.
Imorgon blir de tillbaka till skolan. Ska va i skolan varje onsdag, så de e helt ok, att man inte behöver plågas lika mkt där:P
nu ska ja städa lite å försöka göra nån läxa, om ja orkar, sen ska ja fan sova tidigt, iaf försöka. För ja e verkligen trött nu, men kan ju inte lägga mej kl 6 på kvällen liksom:P
besoos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0