dont like school

Sitter i skolan nu och har dryckeslektion. Usch va ja märker att ja inte alls trivs i skolan, vet inte varför. Men tycker verkligen inte om skolan. Och de e ju faktiskt synd för det påverkar mina betyg. Jag måste kämpa mer för att ens göra min läxor. Soo ja ska försöka komma på orsaken till att jag inte gillar skolan. För såhär kan de inte fortsätta,ja känner verkligen neej ja vill inte till skolan, å när skoldagen är slut så finns de ingen gladare än mej:P have to go now, ut på "frisk luft" paus
besoos

Kommentarer
Postat av: affandi

håll ut i ett år till sen kan du jobba resten av livet o behöver aldrig mer sätta foten i en skola ;)

2008-10-22 @ 11:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0