smått å gott

Fy skäms på mej va dålig ja blivit på att uppdatera:P men nu e ja här igen.
I fredags jobbade ja till 7-tiden på praktiken. Sen åkte jag hem å fixade mej.
Jag å cami mötte R i tcentralen och drog vidare där ifrån till en fest där P och T också va. De va inte så mkt folk från början men när vi vart där nån timme så va vi helt plötsligt typ 25 pers. Så de va kul. Men jag å cami drog hem ganska tidigt när de andra skulle ut på krogen, jag va för trött.
Igår vakna ja ganska sent å sega runt lite hela dagen. Men vid 23 tiden drog jag ut å mötte D. Vi drog ut på stan å festa. De spelades skön musik så de blev lite dansande åxå. Men ja drog hem efter nåra timmar ute, å somna typ direkt när ja la mej=)
Idag har ja vart duktig å storstädat typ hela lägenheten. Så nu ser de faktiskt bra ut för en gångs skull:P
Cami kmr över om en stund så ska vi chilla å käka lite frukt=)
De va lite smått å gott om min helg, hoppas ni haft lika nice som jag=D
besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0