....

Nu är ja tillbaka här igen. Har vart upptagen med annat skoj så har inte hunnit/orkat skriva här. Men jag har iaf haft en kul helg. Hade halloween fest på praktiken i fredags å ja va utklädd till katt=) fast alla trodde jag va playboykanin haha. Sen festa jag vidare med P, T och lite annat folk.
Juste ja försöker ju som sagt gå ner i vikt, å ja har redan lyckats gå ner ca 5-6 kilo. Så jag är asnöjd att ja klarat de=)
Nu har ja precis käkat havregrynsgröt med mjölk å banan. Faktiskt godare än va de låter.
Väntar på att cami käkat klart så ska vi ut på promenad. Ska försöka släpa henne på en skogspromenad så man är ute i 1-2 timmar:P
Å så har ja köpt lite nya kläder , en svart liten väst, en svart kofta, 2 par trosor å en cappucinofärgad jacka. Så mina inköp är ja åxå nöjd med.
besoos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0