back again

Har blivit lite dålig på att uppdatera bloggen nu. Beror på att jag har mkt att göra nuförtiden. Praktiken, skolan, massa uppgifter som ska lämnas in osv. Men nu e ja här igen=)
Idag va ja i skolan å hade servering och barteknik. Jag fick 4 bord som kom typ samtidigt så de blev lite stressigt, men de va kul.
Sen skulle vi då ha barteknik. Då fick vi göra å provsmaka lite drinkar som tex. Dry martini, Bloody Mary, San Fransisco.
Den sistnämda tkr ja va godast. Bloody mary skulle ja aldrig i mitt liv köpa. Smakar typ kall pizzasås, usch:S
Nu e ja iaf hemma å ska snart ut me cami på promenad, om hon nu orkar. Annars går jag själv. Ska försöka gå iaf en timme så man blir av me lite kalorier=)
besoos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0